Assalamualaikum.
Ada assignment nak hantar Isnin ni. Artikel belum cukup. Guitar test on Wednesday. Jari-jari nak tukar chord pun tergelecek sana-sini lagi. Haih. -_-' Pray for me please, my fingertips feel a bit numb from yesterday's practice. Tu pun belum cukup lagi. Raya? Hah don't talk about Raya. Raya ikut dan je la jawabnya. Biskut raya pun belum buat tau. Ibu bagi resipi Biskut Snowball entah bila nak buat.
Penat la minggu lepas, minggu ni pulak sibuk. But I'm loving my life and every second of it. Right now my baby lemur tengah baring on my stomach, and my lappy's on my lap. Yes, I do my work on bed. Tu pasal la suka mengantuk baca buku. Last night the textbook read my face. Not what it should be doing. You don't work like I do if you have access to proper study space. I filled my study space dengan buku and...papers. That's why. Even if it's not messy pun, (at the time of writing this it's a bit messy) I won't use it either. Sebab meja tu bertingkat so my laptop x boleh bukak habis. Humh. Takpe. Katil kan ada. :p
That photo (yang atas) got through Salam Perantauan. For a few days ucapan Cohort 2 masuk surat khabar. Adakah perantau lain tak memberi saingan yang cukup sengit sampai boleh masuk berulang kali? Cepat hantar! (sendri pun tak hantar lagi). Yes,yes. I'm tryinggg. Oh, I'm the one sitting in red kurung, third from your right hand side. Salam Aidilfitri dari kami untuk keluarga,pensyarah-pensyarah dan guru-guru serta rakan-rakan yang sentiasa diingati. :D
You take care. I need to read my article and finish it before..well, as fast as possible. Time's racing against us.
Byes! Me loves you.
<3
p/s: Work hard, it's near the end of Ramadhan. Tahun depan belum pasti. Ayuh. :)


chayok2 over there dear.takper, challenge gonn amake u stronger than ever k.selamat berhari raya di perantauan.if u guys hv time, come visit us at nz k.take care
ReplyDeletethank you..! insyaAllah,if time permits we'd be more than delighted to go visit u..! tk care too yaya dear,may Allah bless,amin! xo :D
ReplyDeleteOh, I've read this in newspaper, Malaysian students from Macquarie University, TESOL , which cohort I'm not sure, but there was like too many people, so it is hard to recognize..hahahaha.. I always dream I'll send "salam perantauan" to my mom someday, but I think I'm not strong enough to be thousand miles away from family. You are really strong!!! =)
ReplyDeletecayalah! =D
ReplyDeleteNajah: thank you dear,that's sweet.. :) I'm not strong,just that Allah lends His might and all I can do is pray for His assistance.. :)
ReplyDeleteA'an: hee :D ape je en aan,mike tu ha,udah direcognise oleh omputih lg pasai meroyam..hihi! :D